.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم تامین دارو برای بیماران خاص بابلی

عدم تامین دارو و امکانات رفاهی بیماران خاص شهروندان بابلی را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش شمال نیوز ، 20 هزار بیمار خاص در این شهرستان استقرار دارد که این بیماران جهت ادامه زندگی و بهبودی کامل خویش به حمایت جدی مسئولان به خصوص مسئولان وزارت بهداشت نیاز دارند.

با توجه به اینکه بسیاری از بیماران خاص شهرستان بابل دارای شرایط مالی نبوده و قادر به تامین داروهای مورد نیاز خویش نیست اما با این وجود حمایت چندانی از سوی مسئولان بهداشتی بابل نسبت به این افراد صورت نگرفته است.

لیلا مقیمی یکی از بیماران خاص شهرستان بابل به خبرنگار مهر گفت: ما هفت خواهر و برادر هستیم که مادرمان را از دست داده و پدرمان نیز پیر و از کار افتاده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها منبع درآمدمان حقوق ماهیانه ای است که از طریق کمیته امداد بابل دریافت کرده ایم و این مبلغ نیز تنها صرف خوراک و خرج روزمره زندگی ما می شود.

مقیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر تحت پوشش بیماران خاص امیرکلا است به شدت از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل انتقاد کرد و بیان داشت: 900 نفر از بیماران خاصی که تحت پوشش بیماران خاص امیرکلا است از دریافت هر نوع امکانات رفاهی و دارویی محروم هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از داروها را با قیمت گزاف به صورت آزاد از داروخانه ها تهیه کرده و بسیاری از داروها نیز کمیاب بوده و در سطح شهر یافت نمی شود.

مقیمی عنوان کرد: علاوه بر اینکه از نظر تامین دارو و امکانات رفاهی با مشکل مواجه هستیم اداره کار بابل نیز از جذب بیماران خاص خودداری کرده و تاکنون نسبت به جذب این افراد در هیچ ارگان دولتی و خصوصی اقدامی انجام نشده است.

مقیمی از حمایتهای بی دریغ مدیرعامل و پزشکان مرکز بیماری های خاص شهر امیرکلا به خصوص از حمایت بی دریغ حسن طیبی خیر نیکوکار بابلی تقدیر کرد.

علی هدایتی یکی دیگر از این بیماران افزود: در حال حاضر به خاطر بیماری خاص از جامعه طرد شده و هیچ صنف و نهادی اجازه فعالیت به ما را نمی دهد.

وی بیان داشت: بیماران خاص شهرستان بابل به ترحم و دلسوزی مردم و مسئولان نیاز ندارند بلکه تنها خواسته این بیماران حمایتهای دارویی و حل مشکل بیکاری آنها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بسیاری از داروهای بیماران خاص به صورت رایگان و با دارا بودن دفترچه با تخفیف ویژه در اختیار آنها قرار گرفته و بیماران خاص شهرستان بابل از نظر تامین دارو با مشکلی مواجه نیستند.

حمایت از بیماران خاص از سوی نهادهای مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد و کمی و کاستی های در این زمینه برطرف شود تا امید به زندگی در بین جوانانی که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.